Ποιοι είμαστε ;

Η Think Screen  βρίσκεται στην αγορά με σκοπό να προσφέρει προϊόντα που βελτιώνουν την καθημερινότητα όλων των πελατών μας.

Εστιάζουμε στις ανάγκες του καταναλωτή, των πελατών μας και των εταιρικών μας συνεργατών.

Ανταποκρινόμαστε με το καλύτερο τρόπο στις δικές σας ανάγκες παρέχοντας σας γρήγορα , οικονομικά και ποιοτικά προϊόντα.

Το όραμα μας

Στόχος και όραμά μας στη Think Screen είναι να συνεχίσουμε να επενδύουμε στην ποιότητα, και να στεκόμαστε υπεύθυνα απέναντι στους καταναλωτές προσφέροντας καθημερινά. Να διατηρήσουμε δηλαδή, και να ενισχύσουμε τα χαρακτηριστικά που αποτελούν το μοναδικό μας εταιρικό αποτύπωμα σε κοινωνία και οικονομία και θέτουν τα θεμέλια για ένα βιώσιμο μέλλον.

  • Αναπτυσσόμαστε με σεβασμό προς τους καταναλωτές μας, τους εργαζομένους μας, την κοινωνία και το περιβάλλον.
  • Επενδύουμε ενεργά στην Ελληνική οικονομία

Ιστορία της Εταιρείας

Η Ιστορία μας ξεκίνησε πρόσφατα oπου λειτούργησε το πρώτο ηλεκτρονικό  κατάστημα λιανικής και χονδρικής πώλησης τεχνολογικού εξοπλισμού (Laptop -Smartphone – Tablet – Accessories και συναφών ειδών.

Με εμπειρία στο χώρο της Τεχνολογίας που ξεπερνά τα 25 χρόνια δημιουργήσαμε το ηλεκτρονικό κατάστημα thinkscreen.gr.

Συνεργαστείτε μαζί μας !

Επενδύουμε συνεχώς στο δίκτυο των συνεργατών μας έτσι ώστε να είμαστε οι πιο ανταγωνιστικοί στην αγορά λιανικής και χονδρικής πώλησης.

What can we do for you ?

Αποστείλετε μας οποιαδήποτε απορία έχετε στο [email protected] και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.

Εστιάζουμε στη καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας πάντα με την πιο ποιοτική εξυπηρέτηση με τα καλύτερα προϊόντα της αγοράς.

Ο Πελάτης λαμβάνει ενημερώσεις για την κατάσταση της παραγγελίας του μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που έχει καταχωρήσει ο ίδιος και, εφόσον είναι εγγεγραμμένος χρήστης της ιστοσελίδας, στην οθόνη του υπολογιστή του σε ειδικό χώρο της ιστοσελίδας. Η κατάσταση της παραγγελίας ενημερώνεται συνεχώς όπως και όταν προκύπτουν αλλαγές κατά τη διαχείριση της παραγγελίας του Πελάτη. Ο Πελάτης υποχρεούται να ελέγχει την κατάσταση της παραγγελίας του και να ενημερώσει αμέσως την Εταιρεία εγγράφως για οποιοδήποτε σφάλμα στην παραγγελία. Ο Πελάτης έχει επίσης τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας, είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος, στα στοιχεία της εταιρείας που αναφέρονται στο πεδίο “Επικοινωνία” της ιστοσελίδας.

4. Διαθεσιμότητα Προϊόντων

Ο Πελάτης ενημερώνεται για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσω ενδείξεων που τίθενται στη σελίδα κάθε προϊόντος ή υπηρεσίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Η Εταιρεία επιφυλάσσεται για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων της καθώς αυτή μπορεί να επηρεάζεται από τη ροή των πωλήσεων στα φυσικά καταστήματά της ή από το δίκτυο των προμηθευτών της. Στην περίπτωση κατά την οποία διαπιστωθεί εκ των υστέρων πρόβλημα διαθεσιμότητας, η Εταιρεία επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και ως εκ τούτου να μην καταρτιστεί η πώληση. Τυχόν πληρωμές θα επιστρέφονται στον Πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που ο Πελάτης επέλεξε να πληρώσει την παραγγελία του.

5. Παράδοση παραγγελίας

Εγκατάσταση εταιρείας: Στην περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει κατά την υποβολή της παραγγελίας του, παραλαβή από την εγκατάσταση της εταιρείας που εδρεύει στον Δήμο Χαλκίδας, Κριεζή 13, 34100, υποχρεούται να παραλάβει την παραγγελία του εντός επτά ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της σχετικής ειδοποίησης παραλαβής. Εφόσον ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν εντός πέντε (7) ημερολογιακών ημερών από τη λήψη της ειδοποίησης προς παραλαβή, η Εταιρεία επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση.

Αποστολή: Στην περίπτωση που το προϊόν αποστέλλεται στον τόπο που έχει επιλέξει ο Πελάτης, το προϊόν παραδίδεται σε εξωτερικό συνεργάτη – μεταφορέα και ο Πελάτης ενημερώνεται ηλεκτρονικά, ότι το προϊόν του παραδόθηκε στον μεταφορέα. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του Πελάτη. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του Πελάτη και ως εκ τούτου λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει την Εταιρεία, αλλά τον Πελάτη. Σημειώνεται ότι ο Πελάτης μπορεί να επιλέξει τη μεταφορά με δικά του μέσα και έξοδα, ωστόσο, στην περίπτωση αυτή, τα προϊόντα μεταφέρονται με δικό του κίνδυνο.

Χρόνος Παράδοσης: Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων και υπηρεσιών προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας και επιβεβαιώνεται στην παραλαβή της παραγγελίας εκ μέρους της Εταιρείας.

Ανωτέρα βία: Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητά της ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και ως εκ τούτου η Εταιρεία δικαιούται παράτασης του χρόνου για την εκτέλεσή της. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των δυο (2) μηνών, η σύμβαση πώλησης μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση. Εάν ο Πελάτης κρίνει ότι δεν έχει πλέον συμφέρον από την εκτέλεση της παραγγελίας, δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης και η Εταιρεία υποχρεούται να του επιστρέψει το τίμημα καθώς και κάθε άλλο ποσό που είχε πληρωθεί στο πλαίσιο της σύμβασης πώλησης.